Herkese iyi akşamlar diliyorum,
Kızım 7ay9günlük. anne sütümüz çok fazla yok, mama desteği alıyor. Ek gıda da alıyor ama ek gıda ile arası iyi değil. İki farklı doktora sordum ancak ikisi de farklı görüşlerde kafam karıştı, burada aynı durumda olan varsa bilgi almak istiyorum. Şimdi;
Kızım yaklaşık 8.500 gr ek gıdayı günlük ne yazık ki 1 çay bardağı ancak yiyor (birkaç gündür o da yok gibi) gece sadece emziriyorum ama çok sütüm yok maximum 40 50 ml emiyordur. Gündüz emzirmelerime ek toplamda 420 ml mama içiyor emzirme ile beraber tahmini günlük 600- 650 ml ancak içiyordur. Doktorlar kiloya göre hesaplama yapıyor ve ek gıdaya ek 800 ml mama içmesi gerek diyorlar. (toplamda 960 ml, ek gıda 160 ml mama 800 ml olarak hesaplanıyor) mümkün değil içmiyor yemiyor. Her bebek tabii ki farklı biliyorum ama bu ara iyice huzursuz acaba aç mı kalıyor mamayı artırmalı mıyım diye düşünüyorum. Yaşayan var mı bu durumu acaba?