Milonunannesi Arkadaşlar oğluma sidefer kullanıyorum kan değeri çok düşük memnunum kolay içiliyor tadı güzel kabızlık yok fakat henüz kan aldırmadık daha bir ay kullanacak. Değerleri düZeltiyormu işe yaradımı ?
Minikprenses5481 Milonunannesi 14ayina kadr kullandm bir fayda gormedm bnm kizmda cok severk icio ama fayda etmedi degerlerine
Mom084 Milonunannesi hele ben en muzdaribim bundan verir vermez çenesi kızardı saniyeler içinde göbeği sırtı tüm vücudu o kızarıklık ve kaşıntıyı 3 ay çektik alerji testi yapıldı sidefer e alerjisi varmış 1kere kullanır kullanmaz çöpe gitti 😣🙄 ama o alerjisi beni mahvetmisti
Yagizkus Milonunannesi sidefer kullandık kan değerleri 10 aylıkken çok düşük çıktı dr kan ilacı başlattı. Kan değeri düşükse kan ilacı veriyor sidefer ve türevleri işe yaramıyor
Tokyo Bizim düzelmedi takviye olarak almıştık bir gittik hastaneye yerlerde degerleri ben şok Doktor mu yazdı size.Birde süt ürünleri demir emilimi azaltıyor çakışmasına dikkat edin .emzirmeden bir saat Önceyada sonra olucak .ve aç karnına