Oğlum 2 yasini 3 ay geçti. Bugun dogum gününe gittik dogum gününe . Herkese gülerek vurma çocukları ısırma söz dinllememe cimcikleme. Akliniza ne gelirse yapıyo ve cok hiperaktif. Oyle yapınca eline koluna vur diyolar ama kıyamıyorum. Ne usanmam gerek. Olduğu yerde durmuyor onune gelene vuruyo kaciyo oyuna cevirdi