Ebrugerger Süt alerjisi maması 1 yaş için hangi mama kullanıyorsunuz tanısı 1 yaşta konulan mama yazılan varmı? Tadı nasıl mamaların bi öneri bi fikri olan varmı acaba 🤷🏼♀️
2205 Ebrugerger doğduğundan beri alerjik 1 aylık alerji maması olan neocate başladık 18 aya kadar kullandı artık içmiyor
Ebrugerger Neocate de 1 yaşında Junior geçtiniz mi peki yoksa ilk başlanan pembe kutu mu devam edildi 18 aya kadar