AyseTaha Anneler sütünüzün azaldığını hissedebiliyormusunz. Benim sanki iki gündür sütüm azaldı gibi hissediyorum bebeğim 4 aylık eskiden bi mememden doyardı şimdi az geliyo ikisini de veriyorum bi emmede. Sizce azaldigi nasıl anlaşılır bilmiyorum ama azaldı gibi hissediyorum mama versem mi ama ya sütümle doyuyorsa boş yere mama vermiş olacam ve alıştırmış olacam. Ne yapmalıyım
Deniz2961 AyseTaha az bebek aglar hzuursz olur cnm gogusum dolu dgl. U yuzden sutum az diye dusunuyrsan gogusum terbiye olmustur
karalim AyseTaha mama denemek yerine sütünüzü arttırmaya çalışın bence , ben de humana emziren anneler için çay ı önerebilirim 😘
Pashador15 AyseTaha zamanla süt azalıyo ilk günler gibi olmuyo dedikleri gibi memen terbiye oluyo . Benimde sizin gibi ama bence yetiyor bol bol emzir boşver mamayı😌
AygulSina AyseTaha benimde sutum azaldo gibi yetmiyor ogluma 3 aylik henuz iki gogusumude veriyorum bazende takviye yapmak gerekiyor ozelikle aksamlari veriyorum mama
AyseTaha Deniz2961gogusum ne olmuştur? Evet eskisi gibi zaten sert değil birde emerken sürekli çekiyo ağzından sonra ağlamaya başlıyo kısa süreli sonra yine aliyo böyle devam ediyo. Bende diğer gogusumu vermek zorunda kalıyorum
EzgiDuru AyseTaha doymazsa anlasilir yetmedigi aglar. Aglamazsa da aylik kontrolde kilo alimindan anlasilir. Eger yetmezse mama takviye edersiniz