OZlem-gokalp 4.ay aşılarını iki gün önce yaptırdık fakat o günden sonra bebeğim emmedi ve heryürlü yöntem denendi ağzımda afta yok en son çare biberonla vermeye çalışıyorum onu bile çok nadir kabul ediyor 30ml felan kadar napıcam çok çaresizim 🙈
OZlem-gokalp Annekizz her bebek aynı olucak değil belkide aşıdan olmamıştır ama ondan sonra olunca bu nedenle yazdım si kalbinizi ferah tutun belki bizim 4.ay atağıda olabilir