Bugün lazımlığımızı aldık orda bakarken içine oturdu sevdi. Neyse eve geldik falan Bi deneyelim dedik tuvalete koydum bakmak ister misin gel inceleyelim dedim buna yapıcaz artık falan uzun uzun anlattım korktu asla oturmadı neler yaptım ayıcık bombo çizgi film falan en sevdiği oyuncak neler ne teklifler sundum elimi bile sürmedi ağladı. Bende anında bıraktım zorlamak istemedim. Aslaa bez taktırmayan oğlum beezz taak dedi çok ağladı ağustosta 3 yaşına girecek. Evet geç kaldık biliyorum 4 aylık da kardeşimiz var Bi türlü başlatamadım. Nasıl oturtabilirim oturmuyor elini bile sürmüyor lazımlığa. Nasıl yapıcam çok üzüldüm yanlış mı yaptım böyle daha farklı mı davranmalıydım 😣