Neler yapiyorsunuz anneler etkinlik olarak aktivite bebeginizle nasil zaman geciriyorsunuz ya bn ne yaparsam yapaym hep kendimi yetersiz his ediyorum icim parcalaniyor 2 ay sonra ise baslicam onunla maksimum kalitede vakit gecirmek istiyorum daha cok kucuk :((bn neden boyle his ediyorum ya lohusalikta gecti depresyona mi girdim acaba