İki yaşa kadar uzmanlar bebek ve çocuklarda üst örtmeyi önermiyor. Uyuyanın üstüne kar yağarmış derler evet ama artık uyku kıyafetleri var. Oğlum doğduğundan beri asla üstünü örttürmedi, örtüncede hemen anlayıp açar ki tüm bebekler zaten aynıdır hemen açarlar. Bu çocuğun daha çok sıcaklık değişimine uğramasına sebep olduğundan hasta olabilme ihtimali yükselir. Örtüyle önce terler gece açınca üşür . Ya hep tetikte olup örteceksiniz ya da uyku tulumu kullanarak örtüsüz uyutacaksınız. Tulumlarda mevsimsel tog yani kalınlık değeri oluyor zaten . Onu referans alabilirsiniz.