Nevanin_annesi Rahel kizim 7 aylık. 2 haftalığına kadar olmustu arada birkaç kere anne sutu alan bebeklerde anneden gecen hormonlar sebep olabiliyormuş. Ama sizin kızınız için bence gitmelisiniz doktoruna.
Nevanin_annesi Rahel doğduğu günden sonra ilk iki hafta ara ara oldu sonra bi daha olmadı ama geçen aya kadar sol memesinde de tomurcuklanma vardı. O da hormon kaynakli idi o da yok artık çok şükür. Anne sütünden demişti doktor.
Nevanin_annesi Susuz kalmış olabilir, anne sütünden olabilir ya da enfeksiyon vs olabilir. Kristal deniyor ona .