ErvaSare Arkadaşlar merhaba emziren annelere soruyorum kemikleriniz sızlıyor mu? Benim özellikle kol kemiklerim aşırı sızlıyor sanki dirsekten kopacakmış gibi… Yakın zamanda kan tahlili verdim baş dönmem var diye bişey yok değerlerim Normal. Emzrmeden kaynaklı olabilir mi?
Urasko ErvaSare yenidoğum yaptıysanız normal bende de olmuştu süt kanalları açılmadığı için o sızlayan yerlere masaj ve ılık duş çok iyi geliyor. Oksitosin masajı deniyor internette araştırırsanız görürsünüz tam da o noktalar sızlıyor zaten
Kartopu06 ErvaSare bende emziriyorum birakmayida dusunuyorum ama benimde baş dönmem var iki gun once bebegimin 2.yas asisi vardi saglik ocagindaki doktorumuza danistim mutlaka kbb ye girun dedi ciddi birsey olabilir dedi calisiyorum isyerim izin konusunda cok hassas bilmiyorum napacagimi benimde ayak kemiklerim sizliyor bazen yurutemeyecek hale bile gelebiliyorum agri ve halsizlikten 😔
BeybininAnasi ErvaSare benim de öyleydi. Özellikle bacaklarım kopacak gibi olurdu. Doktoruma söylemiştim d vitaminin eksik olabilir demişti. Gerçekten de d vitamini düzenli olarak alınca azaldı epey. Bir de yürüyüş tavsiye etmişti. D vitamininize de baktırdınız mı
puffthemagicdragon Ya benim de kaburga kemiklerim sızlıyor, gıcırdıyor gibi sanki. Kalsiyumla alakalı olabilir diye düşünmüştüm ama doktora gitmedim. 6. ay tahlillerinde hepsine baksınlar diye düşünmüştüm. Yukarıda kalsın :)
ErvaSare Eminehalil emmeyi seviyor bol emiyor. Kalsiyum takviyesi içiyorum ama bilmiyorum neden böyle bu günlerde sıklaştı sızılar…
Kartopu06 ErvaSare cok gecmis olsun sizede nekadarlik yavrunuz iste bende kesemiyorum oglum cok duskun emmeden asla uyumuyo buda anne icin zor oluyor ozellikle geceleri bas donmesini ihmal etmemeliyiz benim sadece sol tarafima yattigimda donuyor sizin nasil?
ErvaSare Kartopu06 benim ayaktayken dönüyor genelde. Geçen düşücem zannettim tezgaha tutunmuşum o derece.
Minikkussss Mrb benim de sizin gbi sadece kollarım degil butun vucudum öyle emzirirken d vitamini eksikligi olanlarda oluyomus ben decavit alıyrm ama yeterli degil sanırım halsiz bitkinim