Nuraky 4. Ve 5. ayda kilo alması yavaşlıyor, çok normal, oğlum da 5. ayda 40 gram almıştı ve tartıldığında 10 gündür de kabızdı üstelik. Ek gıdaya geçince toparlıyorlar, merak etmeyin. 6. ayda ek gıdaya geçtik, o ay yine 1 kg almıştı çok da yememesine rağmen. Esas önemli olan boyunun uzayıp uzamadığı, gelişimini o gösteriyor. Mama için de doktor önerirse verin, yoksa kafanıza takmanıza hiç gerek yok ❤