Buse_arif12 Merhaba arkadaşlar oglum 1ay 6 günlük kakasını yapamıyor cok ıkınıyor kendısını kasıyor kıpkırmızı geçiyor napmam lazm zeytinyağı içiyorum gaz damlası veriyorum ama faydası yok mama kullanıyorum evolvia markası bana yardımcı olurmusunuz ?
OzlmTgb Buse_arif12 sadece anne sürüyle beslenen bebeklerde oluyor bnm kızımda öyleydi bazen kendim içiyordum bi kaşık zeytinyağı bazen çay kaşığıyla ona içiriyordum ama gene de geç yapıyordu gaz çıkarabiliyorsa sıkıntı yok demişti doktorumuz
Mlke301020 Buse_arif12 uyaran kullanmayın alışır kaç gündür yapmıyor. Anne sütü alıyor ise 10 gün mama ise 5 güne kadar normal. Gaz sancısıdır anne sütü alan bebekler de kabızlık oranı çok düşük beklemede kalın yapacaktır. Kendiniz müdahale etmeyin bence.
duygu3437 Buse_arif12 aguline probiyotik mide düzenleyici vermişti doktorum bize bizde 3 4 günde bir yapıyorduk çok şükür 2 haftada düzene girdi okuması devam ama hala gazını çıkarmaya çalışırken de ıkınıyor artık hangisi için anlıyorum
seymabykn Kulak kürdanına zeytinyağ sürüp poposunun deliğine biraz uyarın hafif ucuna değdirsen yeter benim kızımda öyle
Buse_arif12 Mlke301020 bi ara 5 gün hiç yapmadı doktoea gittik lavma yaptı sonra Bi kaç gün ysptı ama 1kere günde şimdi hiç yapamıyor sürekli aglıyor
duygu3437 Buse_arif12 verirdi ama biraz pahalı 90 küsürdü galiba sigorta karşılamıyor bitkisel bir ürün diye
Nefesin_annesi Buse_arif12 aynı durum bizdede var benim kızımda 6 gündür yapamıyor sadece anne sütü ile besleniyor zeytinyağını denedim fayda etmedi bekliyoruz salı kontrolümüz var bakalım
Patilimom Buse_arif12 makat darlığı olup olmadığı konusunda doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz. Varsa da korkulcak bişey yok krem ve masajla tedavisi oluyor bebe de rahatlıyor 😊