Merhaba herkese 😊 hamileyken 15 kilo aldım ve 11 kilosunu ilk 10 günde hemen verdim ama kalan o 4 kilo resmen yapıştı göbeğim kaldı gitmiyor ve sanki her geçen gün daha da büyüyor. Bebeğim 3 aylık şu andan itibaren bel destekli korseye başlasam işe yarar mı göbeğim küçülür mü ? Siz göbek için ne yaptınız ?