Merhaba kızlar, bir hemşire olarak normalde verilmesinde sakıncası olmadığını düşündüğüm bir şeyi, tecrübeli annelere danışmak istedim. Kızım Asel, bu gün 4. Ayına girdi. Mama yemeyi çok seven bir çocuk. Öncelikle Hero baby muzlu sütlü pirinçi 4+ olandan aldım gece 1-2 sefer verilebiliyor. alerji olan oldumu? Normalde 3 günlük allerji süreci var 3. Gün deneyeceğim . 6-7 çay kaşığı şuanda yedirdim. Sorun olur mu? Olanlar ne yaptı rica etsem yardımcı olur musunuz? Şimdiden tşk ederim