Deryadila25 bizimki 5 aylık halaa çıkmadı ama kaşıntıları çoğaldı. Bu dönemde salya çoğalıyor hem diş için hemde her şeyi ağzına almaya başladığı için o salyada koruyormuş mikroplardan. Bol bol önlük almayı tavsiye ederim çünkü ben önlük ıslaklığına yetişemiyorum 😂😂