Herkese merhabalar bugün tam 1 ay oldu sezeryen olduğuma .60 kg ile hamile kaldım 80 kg ile doğuma gittim .Doğumhanede 10 kilomu bıraktım kaldı bana 10 kg şuan 70 kg ve hiç tık yok ne artıyor nr gidiyo .Hala ödemim ve şişliğimde var .Sizin sezeryenden sonra ne zaman kilolarınız gitmeye başladı? ☺️