Mavisinannesi6064 Bebegim aglamıyor ama yüksek sesle çığlık atıyor resmen aaaaa beee gibi ama mutlu gibide bebegim 4 aylık neden böyle yapıyor olabilir yalayan varsa yazablirmi
Emrin Mavisinannesi6064 o zmn sıkıntı yok canim yani ilk bebegin galiba sesini geliştiriyo o seni daha cok sasirtcak benim 2. Kizim da oda simdi gicilamaya basladi gulerkn dedigin gibi ciglik atıyor cok hosuma gidiyo