ikikizannesi Az önce terleme postuna yazdım:) 7 buçuk aylık oğlum her gece yatak sırıksıklam.Sırtından mendili eksik edemiyorum ama gün içinde uyanıkken yok.Çok zor🤦🏻♀️
Doktorumuz biraz kilolu ondan dedi.Gelişimi yavaş bebeklerde troidden olur genelde ve d vitamini düşüklüğüde yapar diye ekledi.
9. ay da genel tahlillerine baktıracağız.