Güzel anneler burada sık sık sütü olmadığı için üzülen anneler görüyorum.Çare arayan anneler için annemin ablamın ve benim üzerimde %100 etkili bir tarif paylaşmak istiyorum.Belki faydası dokunan olur. Biz Ispartalıyız ve ıspartada doğum yapan çoğu kişi doğum öncesi ‘Yarma’ alır.Aşşağıya evimdekine en çok benzeyen yarmanın fotoğrafını bırakıyorum.
Tencede bir litre suyu kaynatın içine ortalama yedi kaşık kadar toz yarmadan atın.Biraz da tuz ilave edin.Kaynasın yarma toz olduğu için 15 dk da şişer.Çok koyu ise su ekleyip kaynatın.Sonrasında tabağınıza katın içine yoğurt ekleyip karıştırın.Bütün tencereye yoğurt koyarsanız ve bitiremezseniz ısıtınca yoğurtla tadı değişebilir.
Bu karışımdan tabak tabak için.Yanında yeşil soğanda güzel gider 😊 Ben bebeğim durmazken makarnadan bile pratik ve süt yapan bu çorbayı kaynamaya bırakır olunca hemen kaşıklardım.
Ertesi güne göğüsleriniz gerçekten doluyor.İnşallah faydasını görür anneler 🌸
[url=https://www.hizliresim.com/fi848qw][img]https://i.hizliresim.com/fi848qw.png[/img][/url]