Kizlar bebeğime dün 1 buçuk yaş aşısı yapıldı bugün şişti asi yeri sıcak sıcak bide dokununca.hemsire söylemişti şişlik olabilir,olursa kolonyalı pamuk koy diye.yaptim ama hala şişlik var.ilk kızımda böyle olmamıştı.Ne zaman gecerki şişlik ve sorun olmaz demi doktora götürmeli miyim tedirgin oldum.