8080 Güzel anneler hayırlı günler 🥰🥰size bişey danışmak istiyorum bebeğimin kıyafetlerindeki yemek , çim , kaka vs lekeler çıkmıyor kullanan ve çok memnun kalan annelerden leke çıkarıcı önerisi bekliyorum lütfen 🥰
Ftmsrsln 8080 ben minorisin leke cikarticisini kullanıyorum hemn uygulamak lazım tabi beyaz sabunlada çitiliyorum tabi
Damla6117 8080 hiç masrafa gerek yok kullandıgım için söylüyırum en iyi çözüm kalıp beyaz sabun sabunla çitile biraz soguk suda sonra makinaya at
Ftmsrsln AND-20 kızımın mama önlüğünü kayinvalidemde unutmuştuk yıkamış lekeler den eser kalmamisti neyle yıkadın anne dedim omo matik demişti 🙈
8080 menekseyagmr ya mesela giysiler bitene kadar makina ya atmıyorum öyle durumlarda nasıl kullanılıyo
1ana1bebe 8080 ben leke cikarticiyla citiliyorim lekeli yeri kenara koyuyorum yada öyle bekletiyorum makineyi cistiracagim zaman lekeli yeri ıslatıp o zaman leke cikarticiyla citiliyorim öyle atiyorum ama güneşte kurutmakda çok onemli