Elifkrm Kızlar 11 günlük bebeğim var . Emmek için uyanmıyo hiç . 2 saatte bir emzirmek zorunlu mu biraz sarksa saat olur mu ?
Ishakpasa Elifkrm Gece 3 saati geçmemesi gündüz de iki saatte bir emzirilmesi gerekiyor canım. Sarılık riski var. Birde kan şekeri de düşebilir. 🤗
Tugcee11 Elifkrm uyuyor diye kıyamamazlık yapma sürekli uyur yenidoğanlar. 2 saatte bir uyandır emzir ki sarılık olmasın
iremiko1 Sarılık riski olduğu için mutlaka 2 saatte bir emzirmen gerekiyor hatta yapabilirsen saatte bir doktorum 2 saati sakın geçirme demişti Allah korusun sarılık olursa daha kötü olur
menekseyagmr Elifkrm uyanmasa bile siz uyandırın sarılığı artar Allah korusun kendi uyanmasa bile bezini açın burnunu hafifçe sıkın ayak altlarına dokunun . Şimdi acıksa bile uyanmıyorlar o yüzden sizin mutlaka bu şekilde yapmanız lazım ilerde kendi acıkıp sinyaller verene kadar