Irmak45
Ayak tırnağımda olmuştu. Hem de kocaman şişip su toplamıştı, üstüne basamıyordum. Sivilce sıkma demirinin sivri ucuyla minicik batırdım, pufff bütün iltihap bulut gibi çıkıp aktı 🙈😅 Teramsin sürüp sardım. Üstüne basabiliyordumx Ertesi gün ağrı falan dakalmamıştı. 3 gün sonra şişliği tamamen inmişti. Geçmiş olsun ❤️