Merhaba bebeğim 9 ay 14 günlük. Son zamanlarda çiş sayısı azaldı. 6 7 saatte bir 2 defa ya çiş yapmış oluyor yada yapmamış oluyor. Geceden bağlıyorum sabaha kadar bezi dolu olmuyor. Emiyor beni. Bol bol su da içiyor. Ama çiş sayısı yok. Istanbuldan adanaya geldim burası çok sıcak. Çok terliyor. Ter yoluyla atıyor olabilir mi. Istahi da hic yok. Idrar yolu enfeksiyonundan supheleniyorum açıkçası. Normal mi sizce