Merhaba arkadaşlar.3 ay 28 günlük bebeğim 5 gündür ishal.daha doğrusu ilk 2 gün çok şiddetliydi ama atrş kanlı kaka yoktu takip ettik.dün doktora gittik.günde 6 kex felan normale dönğk kaka yapmaya başladı ama ne zaman mama yese yerken kakasını yapıyo.aptamil mama kullanıyoruz acaba mama mı dokunuyo böyle olan varmı acaba.mama yerken kaka.doktorda tam tatmin etmedi değiştiricem doktoru birde sizlere danışmak istedim