Yavrusununannesiii Canım çok cekti yemek istiyorum bi yandan da kokuyorum . Annem ben lohusaken yanımda kaldığında komposto olsun su olsun Hep ılık verirdi soguk içme sakın basına çıkar agrı yapar demişti
Vanilya Yavrusununannesiii Ya öyle şey olur mu kola içsek çişimiz soğuk mu çıkıyor mesela? Ya da terimiz buz gibi mi oluyor.
AsyaninAnnesiiii Yavrusununannesiii bu duruma şaşırmamak lazım. Aklınıza takılması gayet normal neden hemen saka mi gibi tepkiler geliyor merak ediyorum. Yeni doğum yapan herkese annelerimiz yada büyüklerimiz söylüyor bu tarz lafları insanda ister istemez acaba birşey olur mu diye sorguluyor. Ben kışın dogum yaptım bu yüzden yemedim dondurma filan ama dondurmanın yada soğuk birseyin sütü sogutacagina pek inanmıyorum. 💕
Ysmnmrt0 Yavrusununannesiii hahah hayır ya ben hamileyken dolaptan meyve yiyecektim kaynanam dedi ılısın da ye çocuğun karnı ağrır diye 😂😂 yok canım ne alaka olur mu öyle şey 😂😂
Morfrenk Yavrusununannesiii vücut sıcaklığımız 36 derece. Boğazınızdan inen bir şeyin 36 derece bir alanda size zarar vermesi nasıl mümkün olabilir
BurcuKucuk Yavrusununannesiii yok canım ne olacak. Çay içinde sütümüz kaynar Nasıl olmuyorsa bunda da tabii ki soğuk olmaz
Utkucan Yavrusununannesiii ya yapmayın lütfen bu nasıl bir soru gerçekten normalde soğuk içince vücudunuzdan çıkan herhangi bir sıvı soğuk oluyor mu hayır süt niye soğuk olsun içtiğiniz şey direk memeye gidiyor süt olarak çıkıyor falan mı sanıyorsunuz
rabia22 Yavrusununannesiii bebeğe soğuk yediklerin sütten gaz yapar derler ama 3 ayı geçtiyse yada gaz problemi yoksa ye canım ben yiyordum bi sıkıntı yaşamadım
rabia22 Yavrusununannesiii soğuk gıdalar içecekler vs gaz yapabiliyor ondan öyle denmiştir yetişkinler bunu anlamasa hissetmese bile ağrı olarak bebekler ilk 3 ayda zorlanabilirler gaz konusunda o yüzden soğuk içeceğe vs bile dikkat ettirirler hatta çorapsız gezme falanda derler yani annenin sütünden de bebeğe gaz geçer doktoruna da sorabilirsin ama 3 ay geçtiyse bi sıkıntı yaşamazsın canım
Gamzelina_33 Yavrusununannesiii bana da sürekli öyle söylüyorlar ve korkumdan bu yaz günü buz gibi suya ve dondurmaya hasret kaldım 😢