Yavrusununannesiii Bebeğim 3 aylık yarın nasipse rotavirüs asısı vurduracagız her hangi bi yan etkisi oldu mu bebişlerinizde şimdiden teşekkürler
Vanilya Yavrusununannesiii Doktor aşıdan sonra ya çok kaka yapar ya da hiç yapmaz demişti ama yaşamadık