Ben Duru granül sabun kullanıyorum hem miss gibi kokuyor hem pırıl pırıl yapıyor beyazları tavsiye ederim. Hatta kendi çamaşırlarım için bile kullanmayı düşünüyorum şu anki deterjanım bitince. Önceden siveno kullanıyordum ha onu koymuşum makineye ha sade suyla yıkamışım aynı çıkıyordu.