Serra Kizlar bebegim gunduz emiyor ama aksam 6 dan sonra devamli uyuyor. Uyandiramiyoruz uykuda bile emmiyor. Sezeryan dan kaynakli olabilir mi
seydaac Serra öyle olsaydı uykusuz bebek olmazdı neredeyse. Ben de sezaryen doğum yaptım ama kızım hiç uyumuyor gündüzleri en fazla 1-2 saat uyur toplamda sonra gece 11-12ye kadar ayaktayız.
1annee1 Serra uyanmamasinin sebebi sarilik zaten. Sezeryanla hic sanmiyorum alakasi olsun. Mutlaka uyandirman lazim sarilik varsa. Soy bezinu ac islak mendille sil. Gerekirse yuzunu sil suyla uyansin emsin. Sariligi uzar yoksa
Gurbettebianne Serra sezeryanla alakasını ilk defa duydum bende sezeryanım ben bizimkisi hiç uyumadı zorla uyuttuk . 7 aylığız hala uyumaz 🤣
Serra Zuayve uykuda emse uyusun ama o sekilde de emmiyor sarilik da var biraz ustunde ancak emerek gecer diyorlar oda ne yapacagimi sasirdim
Minikprenses Serra canım bebişini korkutmadan poposunu ac ılık suya otuttur suyu seviyosa uyanır zaten hem gaz içinde rahatlatır kakasınıda yapar kaç aylık 🎀
Berceste Serra bende 14 gün önce doğum yaptım geçen perşembe oğluşum hiç uyanmak istemedi emzirmeye bile zor uyandirdim hep baygın bakıyordu bende huzursuz oldum hastaneye götürdüm şuan perşembeden beri hastanede yatıyoruz kanında mikrop varmış
Cansuu1 Svet canim yapar. Bebek gununu doldurasiya kadar cok dalgin uyuyor benim bebegim oyleydi. Tam gununu doldurdu artik uyanmaya basladi. Ondan once hic uyanik degildi nerdeyse
AliyeAsel Canım o bebekten bebeğe değişir ya bende sezeryan oldum ilk bi hafta çok uyudu ama artık uyumuyor dış dünyaya uyum sağlama süreci diyolar genelde