Herkese merhaba canlar 🙋🏼♀️ 5 ay 10 günlük erkek bebeğim var. Doğduğundan beri uykuyu severdi ancak özellikle son 1 ayda baya bir uyuyor. Ortalamaya denk gelen düzenini sizinle paylaşıyorum. Aynı şeyi yaşayan var mı? Tedirgin olup, doktoruna başvurmam gerekiyor mu bilemedim 🤷🏼♀️
Gece Yatış: 23:30-00:30arası
(Gece boyunca 2-3 kalkar süt içer, uykuya devam eder)
Sabah Kalkış: 10-11:30 arası
Öğlen Şekerleme: 12:30-13:30 arası (20 dk falan uyur)
Öğleden Sonra: 15:00-17:00 arası (1 saat bazen 1,5 saat uyur)
Akşam: 22:00-23:00 (30 dkya yakın kestirir)
şimdiden teşekkürler…