Hulyaemirasim Ben kullaniyorum dogumda aldm ilk 6 ay pusetinde kullandim daha sonra normal arabaya gecti . Memnunum gayet kullanisli bir araba. Alt sepetide genis herseyi cantani vs koyabiliyorsun ben begendim sahsen 😊
1234554321 Hulyaemirasim öyle mi bende uzun süredir araştırıyorum doğumdan önce sadece puseti almıştım onu kullanıyorum bebeğim 2.5 aylık ama artık elle taşıyamıyorum ağır oluyor havalar ısındı evden çıkamıyoruz. Hem uygun hemde kullanışlı birşey olsun istiyorum. Ne kadara aldınız civilin sitesinden baktım şimdi fiyatı 550 TL.
1234554321 Mertf Hulyaemirasim tekerlek sorunu yaşadınız mı hiç acaba. Şikayet var sayfasından baktım da ürünle ilgili en çok şikayet tekerleklerin birden bire çıkmasıymış
Mertf Bende yeni aldım bugun kullandık oğlum 20 aylık gayet sürmesi ii içi genis bence güzel bir araba
1234554321 Mertf olympus olanı aldınız değil mi bide yeni çıkan modeli var active plus ikisi arasında kararsız kaldım
Hulyaemirasim 1234554321 Oyle bisey yasamadim ama garantisi var 2 yl sorun oldugunda gonderileblir servise
Mertf Ben olympus aldım gercekten güzel tekerlerdede bi sorun yok sadece cok cabuk açılıo oda cok sıkntı değil bnm için içi faln geniş benm oğlum 20 aylk rahat rahst oturdu içine😊