6 aylık bebeğim hala kucakta sallanarak gece de çarşafta salanarak uyuyabiliyor. Artık ağırlaştığından kollarım kopuyor. Nasıl alıştıracağım kendi kendine uyumasına ? Çok ağlıyor uyumadan önce ne yapcapımı bilmiyorum. Altını temizlyorum pijamasını giydiriyorum. Karnı zaten tok oluyor. Uyuyana kadar çok zor dalıyor. Siz nasıl düzene soktunuz?