6.5 aylık bebeğim var. Geçen gün kayınvalideme gitmiştim. Bebeğime azıcık karpuz tattırmış. Aradan 1 saat geçti ve ben bebeğimi emzirdim. Daha sonra bebeğim kustu ve kusmuğunda kırmızılıklar vardı. Kan sandım aklım çıktı sonra kayınvalidem karpuz verdiğini söyledi. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu konuda çok sinirliyim ama asıl sorum şu;
Ekgıda döneminde bebeğiniz yediği besini kustu mu? Bu normal bir süreç mi siz de yaşadınız mı benzer durumlar?
Doktora randevu aldım bir kaç gün sonra gideceğim.