Merhaba arkadaşlar bebegim 7 aylık oldu alışir diye diye 7 aylık olduk doğduğundan beri iştahı hiç yok emmesi problemdi hep uykudayken emiyordu dedim belki ek gıda da rahat ederim yine yok herşeyi itiyor eline veriyorum kendi birşeyler yapmaya çalışıyor ama ondanda sıkılıp atıyor doğru düzgün tadımlık bile yapamadık ne yapicam hiç bilmiyorum yardım edin bana