Merhaba anneler
Benim bebeğimin doğduğunda ayak tırnakları yukarı doğru meyilliydi. Doktorumuz zamanla gecer dedi ancak bebeğim 18 aylık hala düzelmedi. Dün önü kapalı sandalet giydirdim 1 günde parmakları kızarmış. Acaba ne yapmamız lazım? İlerde bot gibi sert atakkabılar giyerse tırnak batması olur mu?