Kızlar merhaba benim 10 günlük bebeğim var. Sezeryan doğum yaptım ama sütüm şükür hemen gelmeye başladı fakat bir göğsünden tazyikli bir sekilde ve fazla geliyor. Diger gogsumde de fazla fakat onda tazyik yok. Sanırım hiperlaktasyon yaşıyorum. Bu nedenle sütümü sağlıyor ve fazlasini buzluğa atıyorum. Ayrıca bebeğim emmden önce süt tazyikli geldiğinde boğulduğu ve ememedigi icin öncesinde biras sütümü sağiyorum ve bebegimi oyle emziriyorum gun icinde emzirmeden önce sagdigim bu sütleri de avent biberonla veriyorum meme reddi yapmasın diye. Fakat bugün bebeğim hiçbir şekilde göğsünü tutmuyor agzina aliyor ama aranmaya ve ağlamaya devam ediyor gaz sancısı yok burnu da açık ama emmiyor. Bende yine mecbur ac kalmasin diye sagdim da verdim iki kez. Bugüne kadar bişey yoktu bugunden sonra biberon neme reddine sebep oluyor olabilir mi basina gelen varmi ne yapmaliyim 🥺