AA201207 Merhaba, kızım 6 aylık olmak üzere diş eti kaşınıyor bir süredir bugün göğsümü çok kuvvetli bir şekilde tutup asıldı göğüs ucumda kırmızılık var hafif kan oturmuş gibi biraz canım acıdı tekrar o göğsümü verdiğimde ne yapabilirim nasıl iyileşir
AsyaninAnnesiiii AA201207 zeytin yağı sürün benim göğsüm bildiğin kenarı açılmıştı içi görünüyordu. Krem filan fayda etmedi zeytin yağı geçirdi hemen hem silmesenizde olur.
AlyaBademm AA201207 ayva çekirdeginden jel bire bir.. sadece 1 kere yaptım bir daha yara falan olmadı çok şükür.tavsiye ederim
AA201207 Jument var ama en az kaç saat durmalı acaba krem yani emzirecegim zaman yıkamam gerek sanırım
Jument AA201207 ben Bi göğsümü emzirirken diğerine sürüyorum bu sekilde 3-4 saat kremli durmuş oluyor. Bu şekilde bile faydasını görüyorum..
AA201207 AsyaninAnnesiiii yaa gercekten mi o kadar kötü mü oldu geçmiş olsun sizin bebiş de mi diş döneminde
AsyaninAnnesiiii AA201207 yok canım 28 aylık hala emiyor ama bu durum 6 ,7 ,aylık bu aylarda ara ara oldu öyle inanılmaz bi acıydı ki unutmak mümkün değil 😔😊
Ummaksaker AA201207 ben yara olmaması için doğumdan sonra 40 gün kullandım hatta yanıklara da iyi geliyor bilgin olsun
AA201207 Ummaksaker ben doğumdan sonra gümüş kapak kullandım hiç sıkıntı yaşamadım o yüzden ama bu kız dişlemeye başladı beni canımdan can gidiyo 😄