-Eliz Valla bana bol bol emzir kussa da dediler aldıkları tek sıvı ve besin olduğu için.. doktorlar bebeklerden pek de korkmuyor onlar kolay atlatıyor diye herkeste farklı tepkime yapıyor hastalık ama yine de 2-3 güne geçer bence oğlum çok çabuk toparladı.