Minneee 26sında aşı vurulduk dün ve bugün ateşi çıktı ilaç verdim düştü. Bugün öyle bir kustu ki koca insan gibi midesinde ne var ne yok çıktı. 5 aylık oğlum. Doktorumuza yazdım cevap bekliyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı?
4bilge12 Minneee benim kızım da geçen ay bexsero 2. dozu oldu. Ve ertesi gün tarif ettiğiniz şekilde tüm midesini boşaltacak kadar kustu. Sonra rahatladı. Ve tekrar etmedi.
Daphnemom Çok geçmiş olsun biz de 3 ve 5.ayda olduk ama kızımda hiç yan etki yapmamıştı. Üstte kalsın.
Minneee 4bilge12 Öyle kustuğunu görünce aklım çıktı. İnşallah bizimde tekrarlamaz. Çok teşekkür ederim 🙏🏼
Enoktau Bugün 2. Doz aşıdan sonra başımıza geldi 2 defa çok şiddetli kustu. Ben de yediği dokundu diye düşündüm sanırım ama yan etki 😔