kızlar ben irmikli meyveli mama yaptığımda tadı çok ekşi oluyor, sizinki de öyle mi? şeftali ve kayısılı yapıyorum, irmik sıcakken koymuyorum meyveler ekşimesin diye, pekmezde koyuyorum ama o kadar ekşi oluyo ki anlatamam. sizin tarifleriniz var mı? yada irmiğimle mi alakalı acaba?