Yeni13 Smsnannesi benimde mukuslu kaka var sa bende şüpheleniyorum testi nasıl yaptırdınız herhangi bir devlet hastanesine yapıyor mu
sevdam4721 keskebirazuyusam normal canım 10 gün yapmazsa kabız denılıyo 2.5 aylıkken bı dönem ole oluyo duzelıyolar 3 aylık olduk bı tık duzeldı
Smsnannesi Yeni13 testte çıkmıyor 2,5 aylık olduğu içim biz özelde yaptırdık belirtilerin çoğu vardı bir de huysuzlupu çok fazlaydı sürekli ağlıyordu kolik falan dediler ama değildi . Diyet yapınca çok şükür daha iyi
2kezanneoldu Dilanbozkurt hağla kargoda şuan ama harika bişey youtube da ürünün videosu var durur bence
Fatmagunaay Dilanbozkurt ilk kullandığımızda çok kısa duruyordu hemen sıkılıp ağlıyordu zaman geçtikçe alıştı simdi daha uzun duruyor