Merhaba bayanlar artık kilolarimla başa çıkamayınca diyetisyene başvurdum 53 ile baslayan hamilelik serüvenim 78 de son buldu 6 bucugu gitti sadece su 5 ayda bi yerden başlamalıydim tek kaygım sütüm dü 🥴maşallah cidden de arttı derler di inanmazdım bebeğim 5 aylık ve sadece emiyor 🤗aslında diyette diyet gibi değil sadece tatlı çikolata yok her öğünde 2 dilim tam buğday yiyorum mesela çok umutsuzdum bugün tartıldım ben şok 🥳 kiloma gelince 71.6 ile başladım bugün 69.4 olmuşum emzirdiigim için hızlı verdim ilk hafta sanırım bu mutluluğuma sizi de ortak etmek istedim 🤩 biz kadınlar istersek başarabiliriz yeterki isteyelim 👸🥰💪