Mu-Mi Edaaa123 genelde olmuyo canım bebegin küçük degilmiski benim kızımın kapanmak üzere 3. Ayından beri şuan 7 aylik daha tam olarak kapanmamış Önem li olan baş çevresinin büyümesi
Gamzeburkan Edaaa123 bizim 5. Ayda kapandı korkulacak bisey yok genelde bas çevresi büyümesi normal gidiyorsa erken kapanmada sıkıntı yok.
Edaaa123 Gamzeburkan bizimde cok az kalmıs kapanmasına internette okuyunca kötü şeyler yazıyorlarda korktum bende
zeynepbalci Gamzeburkan normal gitmesi derken her ay kaç cm artması gerekiyo bi sayısı var mı bunun acaba 🤔
Gamzeburkan Edaaa123 bide sizinki daha büyük korkmayın ama yine bas çevresi ölçümünü yaptırın her ay☺️
Gamzeburkan zeynepbalci genelde 1 cm büyüyordu bizimki büyüdükçe daha çok büyüyormu onu bilmiyorum hemşiremiz kontrol edip sorun olmadığını söyledi hep.
zeynepbalci Gamzeburkan teşekkür ederim canım bizimki de baktı bişey demedi normal anormal diye ama sıkıntı olsaydı söylerdi heralde kendi hemşiremiz yoktu biraz ilgisizdi bu da
Gamzeburkan zeynepbalci bir sorun olsa hemen hastaneye yönlendiriyorlar eger icin rahat değilse bi çocuk doktoruna muayene ettir ilk başlarda bende çok korkmuştum ama çok şükür yaşımıza geldik hersey normal