Oglummmmb açılıyor derken tam anlamadm😪 bende sadece kanama oldu o kadar doktor dikişin yok dedi bana ameliyat doktorum sadece sıyrık var dikiş yok dedi ne demekse. Ama burada vajinada kaşıntı ve yanma olunca doktora gittim bana 2 dikişin düşmüş 2 dikiş var dedi hiç anlamadım bu işi