Arkadaşlar uykuyla ilgili yüzlerce post açtım aylarca veeeeee çok şükür ki kızım artık desteksiz uyuyor 2 haftadır alıştı ve çok güzel düzeni oturtturdum. Sadece benim yatağımda uykuya geçiyor tek büyük sorunumuz bu kndi beşiğinde denedim iki kere uyumadı 🤪 alışır mı sizce benim gibi olan varmı kızım 9,5 aylık bu arada