Ceyo0666 15,5 aylık oğlum. 9 beri doktorumuzla oluşturduğumuz aşağıdaki beslenme planını uyguluyoruz. Bu sürede sadece öğle ile akşam yemeğinin yerini değiştirdik. 2 uykuya göre planımız, bazen tek uyku yapmaya başladı, uyku saatlerine güncelliyorum güne göre.
uyanır uyanmaz meme
08.00 meyve suyu ( normalde içmezdi ama 1 aydır portakal suyu içmeye taktı, bende hem kahvaltıyı hazırlayana kadar oyalanması için hem de kahvaltıdanda yemesi için önce veriyorum)
08.30 kahvaltı - peynir, zeytin, omlet, pankek vs
12.30 öğle yemeği çorba- mercimek hariç çorba içmediği için mercimek çeşitlerinin içerisine evde ne sebze varsa koyuyorum. Ayrıca bulgur, pirinç de ekliyorum. Çorbayı sıvı halde içmez koyu yaparım, sıvı olduysa da kendi yaptığım tam buğday ekmeğinden ekliyorum kıvam alması için
15.00 yoğurt ( kuru meyve veya pekmez koyuyorum, yoğurdu sade sevmiyor)
18.00 akşam yemeği genellikle etli, kıymalı sebze yemeği yaparım arada çeşit olarak da;, balık, mücver, sebzeli köfte, kuzu pirzola vs
19.30 meyve - genellikle muz yer
20.30 meme
gece beslenmesi yapmıyoruz. 250 ml’lik kasede hazırlıyorum öğünleri ne kadar isterse o kadar yiyor.
bunların hepsini yediğini sanmayın, ben hazırlıyorum da gerisi ona kalmış 😁 yeme düzenimiz var demek için annenin hazırlamasının yeterli olduğuna inanıyorum illa bebek yiyecek diye bir kaide yok.