Zynp26- az önce internette sayfads gördüm kaşık mamayla veriyordu sağdığı sütü sizde alın isterseniz ondan biberondan daha temiz geldi gözümr ya ne güzel içiyordu çocuk sağdığım sütümğ biberonla verdim yarısı akıyordu boynuna içerken bunda çatır çatır içiyor cocuk valla dökmeden hepsini