Mom0988 Nurr3434 Arastirma hastaneleri kabul ediyor 4. sezaryeni normal devlet hastanesi 3.dogumda bile beni kabul etmedi.Ben 5 ay once 4. dogumumu ozel hastanede yaptim erken dogum oldu bide
Nurr3434 queenMother yok yasak olduğundan değil de araştırma hastaneleri öneriliyor. Ve her hastane kabul etmiyor. Bi görümcem araştırmada oldu diğeri için soruyorum kanuni ve Bakırköy de yapılıyordu sadece çünkü riskli sayılıyorlar
Nurr3434 Derensk özellerin geneli kabul etmiyor. Görümcem de devlet istiyor oda belirli hastaneler yapıyor çünkü diğer görümcem de çok araştırdık sadece Bakırköy ve kanuni kabul ediyordu. Bu hastane ediyoe mu oonu merak ettik
queenMother Aaa ilk defa duyuyorum böyle bir şeyi ben üçüncü sezaryenimi devlette yapmıştım yapan dr karnının içi çok güzel 4 bebeği yapabilirsin bende sana izin diye filan hatta gülüşmüştük de heryerde yapılmadığını bilmiyordum