Basakaya Öncelikle hayırlı olsun, genelde 20. Günden sonra başlıyor. Bizim öyle olmuştu. Doktorumuz önce biogaia verdi tel başına etkili olmayınca sab simplex damla ile birlikte kullanmaya başladık. Nispeten daha iyi geldi. Bir buçuk aylık olduk ama hala sancılar var maalesef